0320 219 483Contact
0item(s)

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Service Garantie

 

Krijg ik garantie?
Vouwfietsonline hanteert de garantiebepalingen zoals die door de fabrikanten zijn vastgesteld.

Hoe wordt de garantie afgehandeld?
U dient eventuele problemen die onder de garantie vallen ALTIJD direct schriftelijk te melden via het e-mailadres: klantenservice@vouwfietsonline.nl Uitgebreide informatie over de garantie vindt u in de algemene voorwaarden in het hoofdmenu. Indien er sprake is van een klacht kunt u contact opnemen met vouwfietsonline bij voorkeur per e-mail ovv uw ordernummer. Vermeld hierin uw volledige klachtomschrijving, compleet met foto / afbeelding van het probleem. Uw klacht wordt binnen 2 werkdagen in behandeling genomen. Na beoordeling van de klacht krijgt u een bericht per e-mail. Vouwfietsonline hanteert de standaard fabrieksgarantie, deze garantie is merkgebonden. Vouwfietsonline staat in voor de kwaliteit van de door haar naar beste weten en kunnen verleende diensten en voor de deugdelijkheid en de goede kwaliteit van de door haar geleverde zaken, met dien verstande dat de garantie niet verder gaat dan in de algemene voorwaarden vermeld. Schade veroorzaakt tijdens het vervoer U dient uw bestelde pakket direct te controleren. Wij behandelen achteraf geen klachten van zichtbare schade.Wij nemen geen klachten van overige gebreken in behandeling die later dan 2 dagen na het ontvangen van uw bestelling worden gemeld.Indien akkoord voor retour geldt de volgende procedure:

Voorwaarden 
Om aanspraak te kunnen maken op garantie moet de eigenaar de originele factuur aan Vouwfietsonline kunnen tonen. Garantie wordt niet verleend als er sprake is van oneigenlijk of buitensporig gebruik, onvoldoende onderhoud of indien het product voor verhuur is ingezet. Onze garantie gaat tot aan de fabrieksgarantie, dat is: het vervangen of repareren van het product of een onderdeel ervan op de locatie van Vouwfietsonline.

Uiteraard worden bij een probleem we graag in de gelegenheid gesteld uw artikel na te kijken en het probleem te beoordelen en/of op te lossen
Een vergoeding voor beoordeling, reparatie elders, of reis /tijdkosten wordt hiervoor niet gegeven.

De afnemer dient de voor vervanging of reparatie in aanmerking komende zaken voor eigen rekening en risico af te leveren op het door fietstasplus op te geven adres. Dit kan zowel door middel van afgeven als verzenden De kosten van het toesturen en retour sturen van garantie onderdelen, van en naar Vouwfietsonline, zijn voor uw rekening De kosten onder de 10 kg zijn momenteel € 6,75 per zending.
U brengt langs in afhaalbalie of U stuurt zelf uw product terug, voorzie uw fiets/pakket van een kopie van de factuur.

Bij ontvangst zal onze werkplaats het product / uw klacht beoordelen Indien nodig wordt het product ter beoordeling aan de fabrikant toegestuurd
Vervolgens zullen wij het product (laten) repareren, of u krijgt een nieuw exemplaar thuisgestuurd.
Voeg altijd een briefje bij met uw bestelnummer, reden van de klacht, naam, adres en woonplaats.


De afnemer kan geen beroep doen op de garantiebepalingen:-

- A: indien de afnemer de zaken heeft verwaarloosd. 

- B: indien men een artikel heeft gekocht dat in e uitverkoop staat(opruiming).